Sağlamlıq

Ariqlamaq ucun ne etmeli?

Çəki nəzarəti ilə çəki saxlamaq arıqlamaq qədər əhəmiyyətli bir prosesdir.  Arıqlama prosesi başa çatdıqdan sonra itirdiyiniz çəki birdən-birə geri qaytarmamaq üçün nə etməli olduğumuz barədə hazırladığımız dolğun məlumatı oxucularımızın diqqətinə təqdim edirik.  Diyetoloqların verdiyi məlumatlar əsasında hazırladığımız bu əhatəli yazıda arıqlamağın əsas üsullarını və yenidən kökəlməmək üçün edilməsi lazım olanları tapa bilərsiniz.

Arıqlamaq ücün nə etməli?

Arıqlamaq və çəkiyə nəzarət etmək üçün iki addım var.  Birinci;  sağlam pəhriz, ikincisi;  müntəzəm fiziki fəaliyyətdir.  Arıqlama prosesində qazandığınız vərdişlərdən biri də müntəzəm fiziki fəaliyyət olmalıdır.  Müntəzəm fiziki fəaliyyət əzələ kütlənizi artırarkən maddələr mübadiləsini sürətləndirəcək.  Bədənin aldığı enerji, çəkini qoruyarkən xərclədiyi enerji ilə bərabərləşdirilməyə çalışıldığı üçün pəhrizimizdəki kiçik səhvlər çəki problemlərinə səbəb ola bilər.  Fiziki fəaliyyət bizə bu vəziyyətə məhəl qoymamağa kömək edəcək.

Müntəzəm fiziki fəaliyyət bədəninizi formalaşdırmaq və uyğun bir görünüş əldə etmək imkanı verəcəkdir.  Həm də sizi diabet, ürək xəstəlikləri və qan təzyiqi kimi metabolik xəstəliklərdən qoruyacaq.  Bu mərhələdə diqqət yetirilməli olan məqam idmanın davamlılığıdır.  45 dəqiqə, bədəni həddindən artıq yükləmədən hər gün 1 saat fiziki fəaliyyət ideal çəkinizi saxlamaqda ən böyük dəstəkçiniz olacaq.

Tez arıqlamaq artıq o qədər də çətin deyil!  Sizin üçün arıqlamanızı sürətləndirməyin bir neçə yolunu izah edirik. Arıqlamağın sürətli yolları aşağıdakı kimidir :

  • Çox aşağı kalorili yemək yeməyin.  Arıqlamaq sadə riyaziyyatdır.  Qəbul etdiyimizdən daha çox kalori yandırsaq, arıqlayırıq.  Buna kalori çatışmazlığı yaratmaq deyilir.  Ancaq bunu edərkən çox az kalori qəbul etsək, gələcəkdə bədən müqavimətinin azalması, xəstəlik, əzələ itkisi kimi problemlər yarana bilər.  Odur ki, ac qalmaqdansa, balanslı və nizamlı qidalanmaqla necə arıqlamaq olar sualına cavab verə bilərik.
  •  Gec yeməyin.  Gec yemək bəzi sağlamlıq problemləri yarada bilər, xüsusən də yeməkdən qısa müddət sonra yatsanız.  Bu səbəblə arıqlamaq üçün nə etməli sualına veriləcək digər cavablardan biri də gecə yatmazdan ən az 3 saat əvvəl qida qəbulunu azaltmaq olacaq.
  • İçdiyiniz suyun miqdarını artırın.  Su arıqlamaq üçün çox vacibdir.  Toksinlərin bədəndən atılması üçün böyrəklərdə süzülməsi lazımdır, bu prosesi ən sürətli və balanslı şəkildə idarə etmək üçün gün ərzində içdiyiniz su miqdarını artırmaq çox vacibdir.  Su təkcə detoksunuza kömək etməyəcək, həm də yağ yandırmanızı sürətləndirəcək.
  • Daha tez yatın.  Az yatmaq kortizolun miqdarını artırır və bu da stressin miqdarının artmasına səbəb olur.  Stressli olduğunuz zaman vücudunuz sakitləşmək üçün yemək istəyəcək.  Buna görə də asan arıqlamaq üçün uzun və nizamlı yuxular vacibdir.
  • Qəhvə için.  Qəhvə bazal metabolizm sürətini artırır və yağların yandırılmasını sürətləndirir.  Qəhvə içdiyiniz zaman daha çox yağ yandırırsınız.

ƏN SÜRƏTLİ arıqlama üsulları:

Artıq çəki problemi olan bir çox insan tez arıqlamaq istəyir.  Sürətlə arıqlamaq üçün gündəlik pəhrizinizi və yaşayış standartlarınızı arıqlamağa yönəltməlisiniz.  Əvvəla, bilməlisiniz ki, sürətli arıqlama şok diyetləri heç vaxt tətbiq edilməməlidir.  Bu pəhrizlər sizi tez arıqlada bilər, ancaq itirdiyiniz çəkiləri eyni sürətlə geri alacaqsınız.  Əslində, bəzən nəinki çəkinizi bərpa edə bilərsiniz, hətta daha böyük sağlamlıq problemləri ilə də qarşılaşa bilərsiniz.

Tez arıqlamaq üçün sizə lazım olanlar;

  • Şok diyetlərdən çəkinin.  Hər kəs 10 gündə 10 kilo arıqlamaq istəyir, lakin hər metabolizmin çəki itirmə həddi var.  Bu şok pəhrizlər həyatınızı təhlükə altına qoya bilər.
  •  Yeməkləri atlamayın.  Nə etsəniz də, heç vaxt yeməyi atlamayın.  Yeməyi qaçırsanız, yağ yanması dayanacaq və çəki itkisi yavaşlayacaq.
  •  İdman etməyi unutmayın.  İdman və məşqləri rutin edin.  İdman, pəhriz ilə birləşdirildikdə, sağlam şəkildə arıqlamağı asanlaşdıracaq.
  •  Hər gün çəki çəkməyin.  Arıqlama prosesində olarkən ediləcək ən sağlam şey həftədə bir dəfə çəki ölçməkdir.  Hər gün çəkinin çəkilməsi sizə arıqlaya bilməyəcəyinizi düşündürəcək və sizi stresə salacaq.  Stress isə arıqlama sürətinizi aşağı salacaq və əslində arıqlaya bilməməyinizə səbəb olacaq.
4.5/5 - (2 votes)
loading...
Back to top button